Budget·Ebay·Naaien

EBAY-Buy 32pack Naaimachinevoetjes

front

Nu ik het naaien weer een beetje op begin te pakken, merk ik dat ik toch een aantal naaimachinevoetjes te kort kom.

Omdat ik nog weinig ervaring heb met de verschillende voetjes die verkrijgbaar zijn, wilde ik eerst veilig beginnen door op Ebay een goedkoop setje op de kop te tikken…

Voor dit setje heb ik grofweg €16,- inclusief verzendkosten betaald. Omgerekend heb ik dus €0,50 per voetje betaald…een goede deal toch?!? De voetjes die bij deze set geleverd worden zijn alleen geschikt voor de “gewone” naaimachines en niet voor de industriële naaimachines.

Van Ebay ben ik natuurlijk wel gewend dat ik minimaal 3 weken wacht voordat ik daadwerkelijk iets binnenkrijg. Maar eerlijk is eerlijk; ik heb dit setje binnen 8 dagen gekregen! Dat noem ik wel snel (voor Ebay)!

Nou zonder al te veel te blijven kletsen, zal ik de voetjes laten zien die bij dit setje zitten en zal ik ze benoemen (hopelijk de juiste naam, aangezien de voetjes op de achterkant van de doos in het chinees zijn benoemd).

voetjes1

1. Blinde ritsvoet
2. Biezenvoet met draadgeleiders
3. Parelvoet
4. Bandvoet

voetjes22

5. Paspelvoet
6. Franjevoet
7. 1/4 inch Patchworkvoet
8. Kordonneervoet

voetjes32

9. Open borduurvoet
10. Transparante open borduurvoet
11. Gladde transportvoet
12. Rolzoomvoet

voetjes41

13. 5 Gaatjes naaivoet
14. Stekengeleidervoet
15. Randverbindingsvoet
16. 7 Gaatjes naaivoet

voetjes51

17. Transparante satijnvoet
18. Overlockvoet
19. 1/4″ inch quiltvoet met geleider
20. Rechtstickvoet

voetjes61

21. Rolvoet
22. Rolzoomvoet klein
23. Rolzoomvoet groot
24. Rolzoomvoet middel

voetjes71

25. Rimpelvoet
26. Blinde zoomvoet
27. Zigzagvoet
28. Verstelbare ritsvoet

voetjes81

29. Quilt- en watteervoet
30. Verstelbare biasbandvoet
31. Borduurvoet
32. Complete set

Zoals je al ziet heb ik 1 voetje niet op de foto staan maar die zal ik binnenkort er bij zetten!

Tot nu toe heb ik alleen de kordonneervoet geprobeerd en deze beviel me gelukkig gelijk heel goed.

Binnenkort meer over dit setje en zal ik ook een aantal voetjes reviewen en dus ook mijn mening geven hierover!

Heb jij al eens naaimachine-toebehoren besteld op Ebay?

Geef een reactie

