Creatief·Silhouette Cameo

Birdy On a Treebranch Muursticker

IMG_0096

Gelukkig ben ik niet alleen aan het naaien geslagen voor de baby, zo heb ik mijn Silhouette Cameo aan het werk gezet om een leuke muursticker te maken voor de babykamer.

Ik vond alleen een mint-groene muur een beetje saai en besloot daarom om een leuke tak te maken met daarop een vogeltje die fluit. Fleurt de boel gelijk van op!

De sticker zelf heb ik niet ontworpen maar heel stiekem getraceerd (overgetrokken) van een andere muursticker die op internet stond. Hier en daar wat aangepast zodat ook ik trotse eigenaar van deze sticker kon worden. De sticker is in zijn totaliteit ongeveer 77cm breed. (de hoogte heb ik nog niet opgemeten). En ik moet je eerlijk zeggen dat ik echt wel trots ben op dit schatje!

IMG_0089

IMG_0090

P.s. Er wordt niet alleen “geknutseld” voor de baby, ook voor mijn zoontje van 2 heb ik een leuke muursticker gemaakt! Deze zal ik binnenkort ook delen!

P.s.2: Hier kan je het studio3 bestandje vinden van de muursticker die ik heb gemaakt (personal use only!!) Birdy On a Treebranch

Geef een reactie

